WIE ZIJN WIJ.
Alles onder één dak
Als één van de grootste (merk)onafhankelijke organisatie op het gebied van afdrukapparatuur, kunnen wij onze klanten compleet ontzorgen op alle document gerelateerde zaken binnen hun organisaties. Niet alleen het verzorgen van de juiste invulling van uw machinepark, maar ook de juiste inzet van onze solutions en service zorgen er voor dat u compleet ontzorgt wordt en u zich kan focussen op uw eigen werk. Ook voor een eventuele financiering van uw machinepark bent u bij ons aan het goede adres, waarbij wij uw lease- of huur voorkeuren volledig kunnen invullen met onze eigen financieringsmaatschappij.
Onze visie
ASI staat voor het leveren van kwalitatief uitstekende en betrouwbare producten met een flexibel en hoogwaardige
dienstverlening door professionele, capabele en gemotiveerde medewerkers.
Hierbij staan drie zaken centraal:
1. Faciliteren van documenten op werkplekken: printen, scannen, kopiëren en delen
2. Samenwerken met iedereen, overal en op elk moment door middel van mobiele cloudoplossingen
3. Leveren van efficiënte en beveiligde informatie en toepassingen binnen de werkomgeving
Wij zijn flexibel en durven buiten de gebaande paden van een overeenkomst te treden. Alles met als doel om onze producten in de lucht te houden, zodat uw medewerkers zo snel mogelijk aan het werk kunnen of kunnen hervatten.
Betrouwbaar
Als meervoudig partner van het jaar van onze leveranciers hebben wij betrouwbaarheid hoog in het vaandel. Enerzijds dient onze geleverde apparatuur te voldoen aan onze hoge eisen op het gebied van up-time, storingsgevoeligheid en gebruiksvriendelijkheid. Anderzijds verwachten wij van ons personeel dat ze betrouwbaar zijn, door gemaakte afspraken na te komen.
HET 3 STAPPENPLAN VAN ASI .
Van aanvraag tot installatie in 3 stappen.
PRODUCT / DIENST
Product / Dienstkeuze
Kies uw gewenste product.
OFFERTE / INFORMATIE
Offerte / Informatie
Vraag vrijblijvend een offerte aan.
INSTALLATIE & UITLEG
Installatie & Uitleg
Afspraak voor installatie en uitleg.
ONZE BELOFTE.
EERSTE LIJNS SUPPORT
Hier kunt u terecht met uw vragen omtrent bediening van de apparatuur, software of verbruiksartikelen. Ook vragen omtrent storingen of leveringen kunt u hier neerleggen. Bereikbaar tussen 08.30 uur en 17.00 uur, via telefoon (024-7508428) of per mail (service@asi-consultants.nl)
SERVICETEAM
Onze landelijk dekkende service team bestaat uit volledig gecertificeerde, gediplomeerde en goed opgeleide technici die snel, accuraat en betrouwbaar het gemelde probleem oplossen.
PRINTFLEET
Door middel van ons geavanceerde Printfleet oplossing zijn wij in staat om uw apparatuur op een juiste manier te monitoren, zodat verbruiksartikelen en storingen direct digitaal aangemeld worden bij onze servicedesk.
SERVICE LEVEL
Omdat wij uw apparatuur monitoren en jaarlijkse preventief onderhoud plegen, garanderen wij altijd binnen acht werkuren een oplossing van het gemelde probleem.
TELLERSTAND
Voor een juiste facturatie en inzicht in uw verbruik lezen wij ook de tellerstanden automatisch uit. Dit helpt ons bij een tijdige facturatie en het ontzorgt u om inzicht te krijgen in uw verbruik.

Borging
Dagelijks zijn we bezig ons servicelevel te borgen. Dat doen we onder andere door uitstekend gegevensbeheer, het opleiden van onze medewerkers en te blijven controleren of we op de gewenste manier voorzien in de behoeften van de klant.
Centraal gegevens vastleggen
Ons CRM systeem is het hart van onze organisatie. Op deze centrale plek staan alle contacten, incidenten en service-afspraken met de klant genoteerd. Met wie u ook binnen ASI contact heeft, iedere medewerker ziet direct in het CRM-systeem wat er speelt.
Trainingen
Onze mensen trainen we doorlopend. Zo houden we regelmatig interne kwaliteitsmeetings waarin we veel voorkomende klachten met elkaar bespreken. Daarnaast houden we door middel van engineerstrainingen en servicetrainingen de kennis van onze supervisors en product specialisten up-to-date.
After Sales
Uw accountmanager is uw vaste aanspreekpunt. Hij/zij bezoekt u jaarlijks om zijn licht op te steken over hoe de zaken er voorstaan. Bij eventuele onduidelijkheden staat de accountmanager voor u klaar. Bij hem/haar vraagt u tevens uw managementrapportages op, zodat u exact weet wat er in uw
machinepark speelt.
Meer flexibiliteit
U heeft ieder jaar de vrijheid om te kijken of de printer of multifunctional nog past bij uw bedrijfsomvang en processen. Ook uw afspraken omtrent afdrukvolumes kunnen jaarlijks herzien worden, en naar boven en beneden bijgesteld worden.
Heeft u een leasecontract?
Least u momenteel al een printer of multifunctional en wilt u weten of het voordeliger kan? Laat uw leasecontract overnemen door ASI en bespaar snel op printkosten.